O projekcie

Transformator Kultury jest efektem długiej współpracy Pracowni Otwierania Kultury w Centrum Cyfrowym i Superskryptu. Realizując (wspólnie i niezależnie) projekty cyfrowe dla instytucji kultury, mieliśmy okazję poznać specyfikę działania i sposób pracy tych podmiotów oraz przyjrzeć się wyzwaniom, z jakimi się mierzą. Wierzymy, że możemy pomóc instytucjom kultury w procesie transformacji cyfrowej – i temu służy Transformator.

Treść Transformatora Kultury dostępna jest także w formie PDF. Pobierz ten dokument i uzupełnij go o notatki dotyczące Twojego projektu.

Współpracuj z nami

Zdajemy sobie jednocześnie sprawę, że pewne procesy i projekty wymagają wsparcia wykraczającego poza samą lekturę naszego programu. Z tego względu oferujemy pomoc tym instytucjom, które chcą świadomie realizować swoje projekty cyfrowe.


Skontaktuj się z nami: otwartakultura@centrumcyfrowe.pl.

Zapoznaj się z portfolio Pracowni Otwierania Kultury.

Chcesz być na bieżąco z działaniami Pracowni Otwierania Kultury? Obserwuj nas na Facebooku.

No Fields Found.

Klazula Informacyjna
Podanie adresu email oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji na temat działań Pracowni Otwierania Kultury.
Administratorem danych osobowych jest Fundacja Centrum Cyfrowe z siedzibą w Warszawie przy ul. Chmielnej 24/2. Twoje dane będą przetwarzane w celu dostarczania treści marketingowych na temat działań Pracowni Otwierania Kultur. Poznaj politykę prywatności Centrum Cyfrowego.

Zespół

Magdalena Biernat
Dyrektorka zarządzająca. Socjolożka, absolwentka UW i L’Université libre de Bruxelles. Wieloletnia dyrektorka zarządzająca fundacji Nowoczesna Polska i koordynatorka bioblioteki internetowej Wolne Lektury. Pomysłodawczyni Copy Campu – konferencji o społecznych i ekonomicznych aspektach prawa autorskiego. Współtwórczyni kursu Własności Intelektualnej dla uczelni. Koordynowała projekty Kandydaci 2009 i Mam Prawo Wiedzieć w Stowarzyszeniu 61. Pracowała także przy wielu badaniach społecznych realizowanych przez organizacje pozarządowe i firmy badawcze oraz jako animatorka w domu kultury we Francji.

Aleksandra Janus
Kierowniczka Pracowni Otwierania Kultury w Centrum Cyfrowym, antropolożka, badaczka, doktorantka w Instytucie Etnologii i Antropologii Kulturowej UJ, współautorka inicjatywy Laboratorium muzeum oraz grupy badawczej Kierunek zwiedzania. Interesuje ją społeczna rola instytucji kultury oraz ich relacje z odbiorcami, specjalizuje się w analizie i wdrażaniu strategii partycypacyjnych, badaniach publiczności oraz otwieraniu dostępu do zasobów dziedzictwa.

Karolina Szczepaniak
Menadżerka projektów IT oraz trenerka w obszarze nowych technologii. Przez kilka lat związana z Fundacją Panoptykon. Wykładowczyni na School of Ideas, kierunku studiów na Uniwersytecie SWPS. W Centrum Cyfrowym prowadzi projekty IT realizowane w ramach programu Pracownia Otwierania Kultury oraz koordynuje projekt SpołTech.

Emilka Bojańczyk
Graficzka, współzałożycielka agencji digitalowej Superskrypt i studia graficznego Podpunkt; absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz École Nationale Supérieure de Création Industrielle. Laureatka European Design Awards, Projekt Roku, Must Have Lodz Design Days, Dobry Wzór, Mobile Trend Awards.

Piotr Burdyło
Współzałożyciel agencji digitalowej Superskryptu, w którym odpowiada za zespół technologii oraz zarządzanie projektami. Ekspert metodyk zwinnych, wieloletni organizator konferencji AgileByExample. Przed założeniem Superskryptu – członek zarządu TouK, 60-osobowego software house’u, w którym odpowiadał m.in. za prowadzenie projektów.

Piotr Kaniewski
Associate w kancelarii SSW Pragmatic Solutions, ekspert w obszarze kontraktów IT, w szczególności realizowanych w metodykach Agile. Doradza w zakresie budowania zwinnych modeli kontraktowych i zakupowych oraz implementowania w organizacjach rozwiązań IT opartych o chmurę obliczeniową (cloud computing), szcztuczną inteligencję (AI) oraz automatyzację procesów biznesowych (RPA). Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących prawa autorskiego w kontekście technologii.